tapak kaki

September 29, 2009

boros a.k.a borong

keputusan muktamad telah dicapai
hasil buah2 fikiran aku dan idea2 yg bernas dr mmbe2
maka tjadilah kejadian smlm
bebekalkan duwet raya yg xsmpai smggu dpt,smlm licin abeh.haha
amat bebangga~



mencekik dlu



as2 bg ikan mkn kaki lak



ikan kebulur.haha



testing bkn mmbeli.uhu



segak sungguh.ank sape la neh.. muahhahha



kuceng kaki 2



kuceng gado ngan piggy.haha



times square



pas melalak depan ktv



purse playerz. kopak tros aku



single 3pc + 1 cardigan.haha





5 comments:

  1. hak hak hak..
    gle tol mlm tuh..
    otak sewel mawel sume..
    hohoo..
    tp x dpt mkn sushi king..
    huhuu...
    aku tuntut nnt...

    ReplyDelete
  2. testing..

    no comment.
    masey...

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    aku nk mkn nasik kndar
    aku nk mkn gak nnti..
    ahahhah

    ReplyDelete
  4. ha aku pon aku pon
    aku nk abg adam
    nur

    ReplyDelete
  5. bongok!!
    mne ade cte abg adam ko lam neh..
    berambos2

    ReplyDelete