tapak kaki

June 12, 2010

plan

plan bagai nk rak mlm td,laz2 xjadik
haha.bapak lawak dowh
nk taw ape plan ktorg?
cmni neh ctenye.ktorg plan nk g jogging
pnye smangat nk sehatkan badan sekaligus nk kurangkan lemak tepu.konon2 la kan.
bhahahaaha :D
pas tgk world cup lam koi 1 lebey,berangkat la puak2 kanibal neh masok tdo
yg tgai aku,acik n pida je
ktorg mmg xyah ckp ape,mmg semulajadi tdo lmbt.wahaha
dipendekkan cte la kn,lazly ktorg pon tdo lam koi 4cm2 la.
actually aku tdo dlu,aku xtaw lak acik tdo koi bape.die xpe sbb die da tdo awai2 ag td
tdo smpai meleleh air liur la,laz2 pg yg mulia dgr owg memekak.
konon perli kata nk bgn awal jogging la ape la.
agak menusuk halwa tlinga pada ketika sedang enak dibuai mmpi
siap2 la ktorg,jogging xmnjadi tp kuar gak pg2 untuk bekfes.asalkan kuar suda la kan?hoho
kuar g mkn pg lam waktu yg sedang mnjangkau ke tgh ari gak la.haha.pudulik ape~
pas mkn abah tnye nk g mne pasneh
maka bnyk la jawapan yg dikemukakan smbil bediskusi beramai ramai.
g karok la,g ttwangsa la,g sogo la.g wangsa walk men bowling.g alik umah pon ada gak.haha
decide pnye decide,lazly g sogo.cadangan aku gak.tp frust xdpt karok.
alasannye,mne ade karok pg2 neh.pui.ade la.aku penah apee.haha
kat sogo dpt gak suar jean 1 setelah meminta simpati ngan keadaan suar aku yg da rabak kan
pas tegedik gedik gembira dpt suar bawu,singgah ttwangsa jap menunaikan niat faris nk g sne.
ade ape ntah kat sne tgh2 ari neh kan
wat peloh ade la.ciss
betapa sne lam setengah jam,maka berambos la alik.penat taip pnjg2.kte ttp mjlis la nooo :P




No comments:

Post a Comment