tapak kaki

August 2, 2010

perasaan


tibe tibe gua ade perasaan dengki mlm neh.
hebat bukan gua? bawu pg td gua tgk cte tanyalah ustaz bab hasad dengki.
mmg betoi betoi gua praktikal dengki 2 mlm neh.
mybe sbb gua nmpk muka cik yown kot,tros dengki 2 meluap luap.haha
aku nk gtaw owg kg yown follow tanyelah ustaz 2.haha
bebalik cte asal yg ade kaitan ngan konsep gua mlm neh,konsep ke?haha
gua tgk gmba mmbe mmbe gua smbg blaja gua gila bapak jeles.
bukan jeles ape,gua bawu dip dorg dh degree..arghh
gua pon xpasti jeles gua neh positif or negatif? ke alkali?
pui,pui,pui.masok kimia lak
gua tingin nk jadik cm korg gak.gua pon nk bejaya gak.gua jeles doh.
tp mase gua xsmpai ag.
gua neh pon 1.mmg la gua 1,kalo da bnyk ag spesis cam gua abeh la malaysia.haha
mase gua blaja,ase nk keje.bile dh abeh blaja,dh bule g keje,gua xbpe kaw2 sgt nk keje.
adoii..ape gua neh?kompius gua.
gua ase belom padat dan mantap ag post gua kali neh kalo gua nk ttp sal neh.
so gua smbg la alik.huhu
xpee la kalo gua smbg lmbt pon,jnji gua smbg gak kan
tp perasaan dengki gua skunk neh cmne lak? aduh,duh,duh,duh..
gua mls la nk cte pnjg pnjg.mati akai gua pk sal neh.
cam berat lak pala otak gua kan.huhu
salam perantauan dr gua walopon gua xduk dirantauan.
mne taw 1 ari nnti gua dpt merantau kan,gua praktis la dr skunk neh.haha

renung-renungkan.haha

No comments:

Post a Comment