tapak kaki

August 10, 2010

tebakaq kg nmpk asap,owg kg gak yg p bakaq.

perghh..sejarah gua ari neh
xpenah gua cipta rekod walopon suma rekod2 yg gua xcipta xdiiktiraf.
hampeh =='
gua belah time interview td.lu owg taw x??
hebat sungguh gua.
mungkin bg lu sume xckop hebat,tp suka ati gua la gua nk ckp gua neh hebat pon.
bukan lu yg wat,gua yg wat.hahaa
kejam kata kata gua td.maapkan gua
gua dgn muka selamber dot dot je mengharung staff staff kat sne yg tekun ataw pura pura tekun.
gua pon xpasti.
apa yg pasti gua dh berambus dari situ.
puncanya: gua takot doh!! (tu yg utama)
bukan gua xpenah g interview sblom neh,tp kali neh mmg gua abeh ketaq ketaq lutut ar.
apa cina 2 physco gua pon xtaw.dia boh ubat senyonyong kot.haha
gua dh setel 1 interview,gua ngat dh abeh sesi neraka.ada lak part 2.
pui,pui,pui.
penat lelah gua 2hari,xbebaloi.
tambah lak yg interview td gua ngan mamat lembut sowg neh.
selamat laki 2 lembut,ngan muka dia yg kacak td,hampir gua tepikat kat dia.
dan selamat gak gua ngat laki no 1 gua kat ipoh.haha
bebalik cte td,hampir tersasar dh gua dr landasan.
puas gua pk pk,gua pon amik tindakan drastik.haha
gua redah smbil wat muka sakit pewot.konon2 gua mahu ke tandas.lepas je pntu gerbang neraka 2,tros gua tekan lif nk blah.haha
gua bajet kalo company 2 kol gua mmg xmaw angkat.skli dorg xkol pon.hampeh kali kedua.
gua pon tegedik gedik la jalan alik.
ngan kasot tinggi lapanbelas inci gua,mmg gua dh nmpk mcm datin suda.
tp gua muka tebal,walopon hakikatnya kulit gua ja yg tebal.
gua maintain macho.hakhakhaktuihh!!
time gua nk rabat lrt lak mama gua halo halo.eh silap sms gua.
mmg gua cuak habes la.
gua rilek dlu,agak gua dh dpt idea nk tipu gua pon balas.
"ma,along dpt keje dh.tp pas raya neh depa panggil.mgu neh along alik la"

ok,gua dh bedosa.ampun ma :P

alik umah pon gua ckp menda sama ngan apak n umi gua.pfft
tmbah dosa gua ag.
sni gua nk wat konklusi la setelah gua dh abeh idea nk menipu apa ag ngan lu sume.haha
kalo lu ada interview.masa mula mula lu punya bapak yakin gila lembulembukakipendek, pas2 bile lu dh g interview then nk kne interview kali kedua as2 lu asa mcm nk bunuh diri atau lu mmg nk malukan diri time kali kedua tu,gua sarankan bek lu blah cepat2.haha.jadilah seperti gua sbb kalo lu thu lama2 pon watpa kalo lu xdpt keje pon.haha

5 comments:

  1. hahah ape kes ni der???
    lu takot?gua xpenah ajar lu erti takot der..so lu tak pegi interview la..acik taw x psl ni?gile gaban la lu ni der.hahhaha lawak seyh skunk next cari keje laen.bagos gak hg bg alasn pas raya dpa pggl skurang2 nya bley gak bg alasan lmbt sangat depa pggl then x mo keje tu cari keje len.hahaha lawak gile ang ni.muke macho,tp takowtt..haha

    ReplyDelete
  2. klaka r mira nehhhh!!!!=PPPPPP!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. hahahah..aku mmg macho plus kacak,tp aku gugup2 yg xley blah.haha..xpaa,aku tgu gak pas raya neh.kalo aku dpt pon kompom raya nnti aku xley nk cuti..haha..

    izazi: hahah..mira pon xtaw mira neh klakar :P

    ReplyDelete
  4. hahahaa..die pnye title gempak gila kan?

    ReplyDelete