tapak kaki

September 29, 2010

apa gua maw?

walopon gua taw gua xdak pulus skunk neh,tp gua pon ada pasang angan angan gak.
gua pon ada barang gua nk gak.lu pon ada kan? gua xdemand pon,cume gua nk kepuasan ja.
tp kalo lu nk ase gua demand,silakan :D


1. first,sbb gua nk natang neh sbb gua nk up 2 date.walopon mase gua nk dpatkan natang neh dh tak up to date.HAHA




2. second gua nk natang neh lak sbb mase mula mula gua usha die, gua dh jato cinta pandang ke bape gua pon xtaw.



3. menatang yg betoi betoi gua akan pastikan gua akan dapat 1 ari nnti. xkesah la mase 2 dh kuar model len dh.HAHA


4. natang neh gua xtaw sbb ape gua nk die sgt.mybe sebagai penyemak telinga gua time gua xtaw watpe nnti kot.




5. walopon gua dh ada yg satu,tp gua tetap nk kawenkan die.maka gua pon decide nk beli natang neh nnti.





lastly, paling penting yg neh sbb die neh yg akan bg moral support dan money support untuk gua.HAHA






p/s: sebarang surat menyurat xkan dilayan. komen ja gua layan.HAHA

2 comments:

  1. hahhah wei setann..apa kes laki ni pn ang nak.by the tyme hg nak kat dia,dia dh toa geregeh dh die.hahahhaha neway all da best dapat sume tuh.kalu hg dapapt bnda tu mua,aku gak yg untung dpt pinjam n blagak sbb kawan aku dapat barang baruu.hahah bau kedaiii

    ReplyDelete
  2. hahahaa..aku xkesah die dh tue pon,jnji aku dpt baka die jadik la.nnti ank aku ensem cam die gak.HAHA..wish me luck bai,kot2 aku dpt sungguh sungguh ka bule aku merendek ngan ang salu.HAHA

    ReplyDelete