tapak kaki

September 15, 2010

silent is better



Perkenalan kita tanpa dijangka mungkin takdir yang menentukannya.Pertama kali kita berjumpa bagai dah bertahun bersama,aku xsangka kaulah insan yang tak ku tahu siapa dan dari mana asal usulnya akan bersamaku tapi bagiku hanya hati dan perasaan yang mengenalkan aku akan kau dan sememangnya kita ditakdirkan bertemu dengan cara begini.Dalam keadaan diri masing masing yang masih belum dapat membezakan sama ada nafsu atau kasih sayang.Perasaan yang sendiri tak pasti dan ragu ragu barulah ku tahu dan aku terima akan segala apa adanya dan dirinya seikhlas hati dan perasaanku bahawa dirimu adalah CINTAKU.

( Adika Khairy, 15 sep 2010, 6.28 am)


4 comments:

  1. haha..kekal la sgt..aku ase cam nk runtuh ja.HAHA

    ReplyDelete
  2. walaweiiiiiiiiiii adikaa....jiwang seyhh..haha bagos laki aku

    ReplyDelete
  3. HAHa..sapa ajaq die jiwang jiwang neh?? aku xajaq pon taw..neh msti keja ang..HAHA

    ReplyDelete