tapak kaki

October 8, 2010

kenyang perot,tido mati

smbungan pada entry sebelom neh.pasai telo an an?
harap maaf,bukan niat nk melucah,telo ayam bukan telo yg bukan bukan.HAHA
opss,tegelak lak gua.title ats neh lak kesinambungan title bawah neh
pas makang kenyang,tido ala ala mati xmati sgt,sok p keje pagi pagi
pergh,gilatakbest sabtu pon keje.naseb half day
tu la,dulu gua tegedik gedik ala manja nk keje sgt,skunk dh keje tegedik manja lebey sket pulak xnk keje
hiperbola lak gua kenyang kenyang neh an?
gua dh mula xtaw la gua nk ckp rasuk ke terikut ke atau terjebak mggunakan perkataan 'an'
suma gara gara,bukan garu garu adik gua
terjoin tergedik besama sama
jap,gua lupa motif sebenar untuk update belog gua.
ok,gua dh lupa.tersasar jauh,susah nk patah alik dlm erti kata len gua lupa nk update apa.
HAHAHA.

1 comment:

  1. hahha cam harem ja lu ni der..syialll...aku pun jadi la pembaca yang terbaek utk bace sampi abes.last2 cam haremmmm..pantat.buat baru enrty aku nak bace

    ReplyDelete