tapak kaki

November 26, 2010

BAD DAY.

wut a beautiful and blessed day.THANKS so much.

xsia sia harapan gua sepanjang 5bulan neh.teroyak dh gua pas dpt taw cte tu.gua mmg xsangka,dan gua x expect lgsg bnde neh. sume neh mmg dugaan bg gua.bnyak gua lalu,bnyk gua tempuh untuk smpai tahap neh.mungkin lu suma pk gua neh poyo ronos.tp gua bukan cam2.ade sbb gua nk poyo,ade tempat gua nk poyo.ish.gua xase nk gelak lak.seyes.dpt taw bnde neh xdpt nk gambar kan.xdpt nk bayangkan.gua bukan nk bangga,cuma suka saja.eh,bangga pon ada gak.hehe.gua dpt tawaran keje je.xbesaq mana.bukan mcm dpt duit 1juta,bukan mcm dpt lamaran dean winchester.cuma tawaran keje kat felcra.tp gua x expect jawatan yg gua terima.executive kewangan.HAHA.lawak dgr kan?gua pon ase lawak plus nk mati,pitam laju laju.gua masih tepinga-pinga,suka xtentu hala.


p/s: tajuk post ase mcm nk sepak kaki kanan kan? :D

3 comments:

  1. tak macam nak sepak pon ? boo . setan tipu . yeeeha . setan dapat kija . kiamat lah lusa

    ReplyDelete
  2. HAHA.sialan punya iblis.sifat babi yang xdpt dikikis dr dlu ag.HAHA

    ReplyDelete
  3. hahha ampa ni keja gado jaa.meh cni aku rejam dalam neraka jahanam maw?ngaa :D weiii slamat bkerjaa tahniahh

    ReplyDelete