tapak kaki

November 12, 2010

yang dikendong xdpt,yg dikejar berciciran.

asal gua ase nk laju laju taip gua mmg xde bahan nk ditaipkan.time tenet kne potong, latop osak terok, time 2 la gua smangat nk on9.samapi sanggup gua trun cc.skunk neh bile sume dh ada alik,gua xfeel lgsg nk update.usha usha gak kat fb gua kot belungguk la notification,tp 14 ja yg ada.gua mula nk rasa ada owg hack gua pnye fb.haha.tp gua cuma berprasangka seta perasan terleby.bajet ramai la nk komen komen gua. gua malas sungguh mlm neh,bukan takat mlm neh, mlm2 len pon sama gak.haha. yg gua dh set lam pala,sok pg bgn p keja.gila xdak life idop gua.tp kalo xkeje xguna gak ada life xdak duit an?huhu.seniri mau pikiaq la. pkwe gua kol bebelas ratos kalo dh,gua mls nk angkat.gua mls nk msj,sng cerita gua mls nk usha nset.sejak dua menjak,gua mmg xpndang sgt nse neh.bukan kata gua xmau pakai nset,tp xdak feel doh. gua nk update pon feel xsmpai sgt.gua ttp majlis dlu la =='

3 comments:

  1. hahhaha wei ape kes ni malas usha nset dh....gilo kaaa...ahakzz...

    ReplyDelete
  2. bapak setang: gua mana belagak.takbur ja.lu wndu gua ka? pui~ haha

    ngek: gua mls nk usha nset gua la neh sbb gua dok usha iphone ja.HAHA

    ReplyDelete