tapak kaki

December 30, 2010

duhit.

yahh.gua dapat gaji xsampai seminggu dh tinggai suku untuk gua bawak g kl esok.pfft.mampoih gua nk makan pasneh.tu la gua dh ckp,jgn bawak gua jalan jalan time gua ade duit.kan dh abeh duit gua.sape yg salah?guaa gakkkk.ish3.masok ari neh,dh 2helai tudung gua beli.temasok 1 suar jean.tu xtambah ag ngan tudung yg gua beli kat mak gua.2 ari lepas gua beli tudung gak plus sepasang kasot.naseb ari neh mama gua bnje sehelai bj kurung.tp gua tetap xpuas ati td,gua ade bnda nk beli.tp cepat cepat mak gua tarek gua masok keta.kalo dak abeh dh duit gua td.neh pon gua ngah usha baek pnye shopping on9.gua tgk lam gamba sume santik santik.gua ade minat 1 inner neh.tp gua tgk dh abeh.xpe,gua xputus ase,gua usha lak blog len.mmg kaw kaw lah gua ckp lu.tu tara gua usha tudung je,belom gua usha beg ag.usah kenang le kalo gua dh start usha beg.adoih,gua xbole betoi la.nk beli nk beli,tgk duit takot nk beli lak.pe la masalah gua neh.teringin gak gua nk beli on9 neh,maklum lah.gua kan jakun,mane penah beli on9.tp gua neh jenis yg takot takot sket.bukan takot ape,gua akan xpuas ati nk mmbeli kalo gua xtgk seniri menda tuu.tu la masalah gua.ish3.nk kuar g beli seniri pon gua takot gak.bukan takot ape gak,gua takot nnti dh beli menda yg gua bajet,gua beli bnda yg xterbajet lak.ag haru gua.mcm td la,cadang nk bank je.skali tershopping lak.salah mama gua la neh ajak gua g tgk kedai yg wat offer last year pnye.HAHA

No comments:

Post a Comment