tapak kaki

December 29, 2010

Season In The Sun

gelak semedang je gua kalo mule entry kan? xpe,kte ubah sket care ari neh ek.HAHA.tgk,kan dh gelak dh gau.ari neh gua gelak je semedang.mau xgelak mak gua ckp ape pon gua gelak.ade je ayat xley blah die kuar walopon nada mcm nk marah.gua bantai gelak je depan depan.bukan niat nk memperlekehkan die,tp kalo lu dgr pon kompom lu gelak guling guling.macam td la,pas smyg die pulun pulun suh gua bukak fb die.mase tu pon ngah on9 gak.so,gua pon bukak la fb die.ntah mcm mane die dpt idea ntah,die ckp ngan gua suh ajar die pasai chatting ngan fb neh la.gua semcam je tgk die,gua tnye la mama nk wat ape.bule lak die jawab nnti sng la mama nk sembang sembang ngan ang xpayah pakai duit.punah,kang aku ajaq sket,advanced lebey lak mak aku neh.xajaq kata kudukut ilmu.mcm tu lah keadaan gua mase tu,diluah mati mak,ditelan mati apak,ish2.gua gelak simpul simpul dgr jawapan die.smbil gua duk sebelah die usha die on9 fb mcm mane,gua pon saje la kaco kaco die.mase tu tenet mmg lembap nk mampos,so nk on9 pon mcm bangang je la.mak gua skali sound,neh ape suh tgu tgu neh?buang mase je.kalo tgu dpt duit xpe gak.gua bantai gelak guling guling dh.gua ckp la,ma marah pon bukan die paham.bukan bule laju pon kalo die marah.die balas alik,ma xsuka tgu lama lama neh.buang masa.ish,nk suh beli latop baru la neh =='

hampeh sungguh mama gua,tenet yg slow skali ngan latop die nk tukaq.haru haru.HAHA.kot la nk upgrade streamyx umah bg laju xpe gak.tgk die usha profile die,die tnye gua.along,bule dak nk tukaq gambaq mama neh boh gambaq len?gua ckp bule ja,ma cari la gambaq mama dalam latop neh dlu.so,die pon pulun suh gua carik gambaq dieade belambak je gambaq die dlm neh,tp sume muka haru telebey.major gambaq die sume ngan cakap.xley dok diam sungguh mama gua neh.HAHA.cari punya cari jumpak la gambaq die satu neh.die tnye,bule dh nk crop gambaq neh?gua teleng pala skali ag kat die.amboihh,advanced aih sampai nk crop2 gmbaq neh.die pon sambil ghenyeh balas kat gua,jgn ngat mama xtaw pasai neh.mama dlu blajaq xabeh ja.HAHA.lawak lawak.gua pon bawak la gambaq die p edit kat photoscape.skali mase gua nk tekan photoscape die mencelah.oohh photoscape.aku gelak ag,mama neh mcam taw ja photoscape tu untuk apa.die balas,mama taw la nk edit edit gmbaq neh.ish2,lagi haru mama gua.dh abeh crop die tnye gua ag,edit la gambaq mama sket2.amboihh,melampau mama gua

dah setel bab edit mula la gua tlg uploadkan.mcm gua cte td,tenet lembap nk mampos.so lambat la fb nk upload gambaq.mama gua dh mula dh bebel die.gua smpai xtecerita la dalam belog neh.tp ada satu ayat dia yg buat gua abeh abeh gelak.yg ang neh mcm kerbau dok sondoi pasaipa?HAHA.xtahann,die smekan gua mcm kerbau.bederau gua bantai gelak ag.sambil dok tgu upload gambaq die tu die request 1 bnda ag kat gua.along,ang ajaq la mama nk sembang sembang ngan ang nnti.so gua pon perkenalkan kat die ym.gua ajaq la die ym.bule lak die seronok bab yg bole webcam tu.mase tu gua bukak kat die webcam,die wat haru ag ckp eh,ambot mama nmpk itam noh dalam kamera.punah punah.HAHA.jenuh mak gua pasneh rajin on9 ym.mase acara kemuncak tu dh setel bab upload gmbaq die.bukan bnyk pon 1 je.riuh sekampong.mak sapa xtaw.HAHA.teroih die buat profile pic.astu lak,xabeh abeh p balik kat profile die tgk gambaq die je.nmpk elok muka mama noh.xnmpk kedut pon.gua bantai gelak sambil gtaw die,mama dh edit xmau mau td.mau xnmpk tegang.die pon bantai gelak gak.HAHA.ade 1 time tu,die nk wall mmbe keje die dlu.die ade typing error,astu die xtaw nk buat ape dh.gua ajaq la die smbil gua kaco die,eh mama neh.yg neh pon xtaw ke.dgn selambe die balas,mama dh setahun tggai bnda bnda neh.sblom neh dok pegang periuk nasik tba tba mai pegang latop mana nk masok.punggah.hai mama mama.

dan bawu gua sedar,makin besaq gua,makin rapat mama ngan gua.sumpah seronok macam neh.gua taw,mama gua kompom rndu gua bile gua pg kl alik mgu depan neh.sbb tu die beria suh ajaq die ym.dpt sembang sembang ngan gua nnti.HAHA.

2 comments:

  1. hahahah mama buat lawak la plak kann..mak sapa ni weii.ahakzzz..aku bace pn tgelak sowang2 weiii adesss...naseb aku x guling2 je...kalu aku dapat tenok live kan best hg ngn mama hg.wkwkkwkkwkw

    ReplyDelete
  2. HAHAHA.taw xpa,part dok sondoi aku xtaham.kalo aku lembu die pon mak lembu la.HAHA

    ReplyDelete