tapak kaki

August 19, 2011

balik kampung. hoi,hoi.

halo,halo,halo.
baru ada kelapangan nk update blog.
kalo neh kedatangan untuk menulis bekobar kobar.bukan hangat2 tahi ayam semata-mata
gua balik kg mlm neh.walopon xsekampung mana pon umah gua,tp gua ttp suka

tiket bus mlm neh ngan balik nnti.


baru rasa semangat jauh perantauan mcm mana.slama neh gua belajaq jauh2 xdak la rasa sg sbb keliling gua da kawan2
so dorg la pengubat duka lara pon
skunk bile dh keje,ada duit lam tgn seniri,rasa nk balik kg mmg bekobar
xcaya cuma hampa p keja.HAHA
neh tara nek bus,cuba kalo gua drive keta seniri alik kg kan?
perghh,seronok xingat tu.nk2 kalo reta tu maha hebak untuk diri gua
sebut pasai reta,lagi la bekobar kan
tp sedey pon ada gak,gua baru target raya neh bule melaram reta baru
bule bawak mak gua jalan jalan.p umah sedara kan
disamping tayang kat org kg.haih,niat xbetoi,padan xdpt pakai reta smpai skunk
xpa,target gua ujung tahun gua dh dpt.skunk gua nk setel utang piutang dlm islam dulu.sket2 gua setel,baru gua berani angkat reta.neh utang keliling tmbah reta lak mmg kopak la gua kan
dslr gua pon xtebeli lagi.xpa,mcm gua ckp kt diri gua.menda tu bukan nk abeh pon.abeh kurang jenis tu xdak,dia kuaq jenis yg lagi baguih lak.so gua pon xrugi kan
xpa,pelan pelan kayuh la.
yg boleh bekobaq-kobaq balik mlm neh sbb gua first time bli bj raya untuk mak gua bila gua dh keja neh.alhamdulillah,slow2 gua nk hapy kan mama gua n fmly gua
dh bnyk dh dia tlg gua,mmg xtebalas suma tu.
haih.sedey lak bila masok bab neh.
suda,suda.gua xley continue.satg meleleh panas ja pp neh.HUHU
gua nk packing barang jap.satg nk nek bus.mndi pon belum.bai


p/s: teringin nk pakai honda.seyes doh.agak2 mmpu dak gua pakai untuk ujung tahun neh?

No comments:

Post a Comment