tapak kaki

March 6, 2012

dearest wawa .

kan, dh skali update musti nk lagi. HAHAHA
biasa la, gua taw lu suma rindu entry gua.
*walaopon sebenarnya xdak yg rindu, sobs*
gua nk update pasai WWA gua. bnda yang paling gua sayang selain manusia. hewhewhew
lupa nk gtaw, nama wawa diambil pasai ada iras2 kan ngan WWA. so sng cita, panggil wawa suda.
dah bnyk kilo dah gua pegi ngan wawa, cerok mana pon, jauh ka dekat pon, walaopon kedai tu jalan kaki pon bole, gua tetap bawak wawa.
jakun dak gua? pasai la, dah wawa gua. lu ada? *kejam-kejam*
walaupon masa lu umor seminggu dah ada org berani belasah lu, gua tetap sayang lu. xpa, luka tu sket ja.
xley bnding ngan body lu yg mantap. (ayat nk sedap hati ja) HAHA
tgu la gua ada duhet lebey nnti, gua beli mekap lu santik2 punya. skunk gua xmampu lagi. ohoii.



wawa gua dh 119 hari. rasa bnyk lak bilangan hari tu, 
walaupun sebenarnya baru nk berusia 4 bulan
so 9hb neh genap la 4 bulan ckop. so, hepy bufday wawa :P


5 comments:

  1. waahh.
    comel wawa anda :)
    seronoknyee dah ade kereta..
    jeles2!hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. @puteri: eh, anda pon mampu memilikinya.. tanamkan azam, insyallah akan dapat nti dan anda akan rasakan keseronokannya. hewhewhew :p

      Delete
  2. gila lah
    la ni depa ada keta seniqi dah
    dahsyat gila lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tediaaaa. idop lagi mamat neh.. jenuh gua carik lu
      bukan apa, amik berat jaaa. ngat lu dh unfriend gua ka kan.HAHAHA
      mana ada reta, gua mana mampu beli
      neh pon gua pinjam jaaaa. ish3

      Delete
  3. hahah . mana ada gua nak main unfren unfren bai
    cuma beberapa bulan yang lepas gua lost sikit
    ada kereta ka tadak kereta ka nanti2 lu tetap kena belanja gua maaa

    ReplyDelete